返回旧站

2017英国亚伯大学暑期游学夏令营

2017-01-07    作者:     审稿:     点击量:



A New Experience in this British Summer

24 July – 11 August 2017




开启一段美妙的夏日旅行 成为一名自信的英语交流者


  • 项目特色 Features & Advantages

自信流利的交流能力——历时3周的英语沟通技能课程,从英语听说、词汇、语法、语音语调、阅读写作、到独立自主学习技能,全方面提升英语实际运用能力。

真实丰富的国际体验——不超过16人的小班授课,学生来自30多个国家,全英文的授课和跨文化交流环境;特有的研究式教学,各类兴趣课程丰富专业知识;商学院、农学院和经济农场参观学习,体验世界领先的科研设施。

浪漫优美的海滨城市——英国著名的旅游度假胜地,优雅的维多利亚滨海步行道、独特的卵石海滩、浪漫海豚湾,夏日慵懒、遐想和漫步最佳胜地;拥有英国最美的滨海学生公寓,足不出户尽享阳光、沙滩和海浪。

学与玩的完美结合——充实的课外社交活动,e.g.模拟百万投资创业真人秀节Dragon’s Den,和精彩的周末旅行安排,e.g.游船海豚湾、探险亚瑟王迷宫、徒步英国最美的国家公园、参观曼联球场,带你融入当地学习生活,体会英伦人文风情。

超高性价比夏令营——长达3周的英国名校游学项目,完成后亚伯大学统一颁发结业证书;拥有海外学习经历,建立良好签证记录;开拓国际视野和思维,增长见识且增加趣闻。

  • 亚伯大学Aberystwyth University

1、始建于1872年,威尔士最古老的大学,威尔士大学联盟的鼻祖。

2、位于威尔士中部最大的商业文化中心-亚伯市,距离伯明翰机场和伦敦希斯罗机场均十分便利。

3、生态、环境和农学院全英排名第4,是全英最大资源最丰富的农学院,世界级农学研究和教学中心。

4、农业及商务管理,作为亚伯大学的重点学科,农业研究已有超过120年历史,2015年与四川农业大学开展校际合作项目,包括2+2、4+1、交换项目等

5、威尔士唯一一所获国际AMBA协会认证的商学院,所有商学院的本科生均可参加短期或一年的实习项目。

6、完善的学习设施,绝佳的学习胜地,学生独享全英第二大国家图书馆-威尔士国家图书馆。

7、众多知名校友,包括英国王储查尔斯殿下、诺贝尔奖得主Frederick Soddy、华威大学校长Nigel Thrift、奥斯卡动画奖得主Jan Pinkav等。

  • 一周项目课程例览Sample Timetable

(2016年参考,实际课程安排以亚伯大学公布为准)


Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

9 – 10.30

Language & Communication Skills: Weekend round-up / topical discussion

9 – 10.30

Language & Communication Skills: Skills for discussion and conversation

9 – 10.30

Language & Communication Skills: Project and Presentation Skills

9 – 10.30

Language & Communication Skills: Becoming a better writer

9 – 10.30

Language & Communication Skills: Becoming a better writer

11 – 12.30

Language & Communication Skills: Pronunciation and Intonation

11 – 12.30

Language & Communication Skills: Grammar in Context

11 – 12.30

Language & Communication Skills: What’s on TV? Listening and Vocabulary Skills

11 – 12.30

Language & Communication Skills: Project and Presentation Skills

13-15

Lunch and Introduction to the University’s School of Management & Business

14-16

Academic Lecture:

An Introduction to British Agriculture

(IBERS)

14-16.30

Language & Communication Skills: Choice of practical, fun workshops*

14-18

Social Programme:

Dolphin-spotting boat trip in Cardigan Bay

14-16.30

Language & Communication Skills: Choice of practical, fun workshops*

14-16

Visit to IBERS Research Farm and Beacon Research Facility

(IBERS)

19-22

Social Programme:

Welcome Party meet other IEC students from across the world

(IEC)

19-22

Social Programme:

International Food Party

Saturday

8 – 19 Social Programme:

Full day trip to Manchester

with options to visit Old Trafford Football Stadium, National Football Museum, Museums and Galleries, Or just to enjoy the great shopping and eating options

*Afternoon Language & Communication Workshops: Choose one from

Making a Short Film Kitchen Culture: Language through Cooking

Dragon’s Den: English for Business Writing for University: Writing Better Essays

(Please note: this timetable has been provided as a guide only and will be adapted according to the needs and interests of participants.)


  • 住宿 Accommodation


亚伯大学在校园内提供豪华的学生公寓,单人单间(带独立浴室)、厨房、炊具、卫生间、网络等公用设施一应俱全。学生可以选择自己做饭,节约成本;或在校园里各种特色的餐厅和咖啡馆用餐,价格实惠。


  • 报名信息 Information


教学模式:全球招生,16人小班教学

课程时间:2017年7月24日至8月11日

报名费用:30800元(含申请、签证、往返国际机票、住宿、学费、旅行、保险等)

报名要求:18周岁(含)以上在校学生,要求一定的英语听说读写能力,具有良好的自主学习意识以及生活自理能力。

招生人数:20人


  • 报名咨询 Contact


有意向的同学请致电经济学院办公室

固定电话:028-61333945,028-86290893

移动电话:13541097201(李老师)、18284557243(冯老师)、18030722375(卢老师)

邮箱:chengdu@ukec.net.cn

地址: 成都校区1教423




此夏令营解释权归亚伯大学所有





Copyright © 2015 四川农业大学 经济学院 版权所有